RAPTOR Hydro ir daudzfunkcionāls transportieris, ko var izmantot visu gadu. RAPTOR Hydro ir aprīkots ar jaunu, jaudīgu KOHLER COMMAND PRO CV224 dzinēju un piespiedu eļļošanu.
RAPTOR Hydro ar AV-650 sēdekli ir piemērots prasīgiem lietotājiem un lielāku platību īpašniekiem.
RAPTOR Hydro ir daudzfunkcionāla iekārta, ko pateicoties plašam adapteru klāstam, var izmantot visu gadu. RAPTOR Hydro pirmām kārtām ir izstrādāts tā, lai lieliski pieguļ rokām un būtu ērts lietotājam; izstrādājot šo iekārtu, galvenās prioritātes bija tās ergonomika un labs līdzsvars. Raptor Hydro ir aprīkots ar jaudīgu četrtaktu KOHLER COMMAND PRO 224 dzinēju, hidrostatisko pārnesumkārbu ar automātisko diferenciāļa bloķēšanu un NORAM-VARI centrbēdzes sajūgu un bremzēm.
KOHLER COMMAND PRO CV224 dzinēju, kas darbina RAPTOR Hydro nesēju, galvenokārt raksturo liels griezes moments, čuguna cilindra uzmava, eļļas sūknis un filtrs, kā arī profesionāla spēka padeves eļļošanas sistēma. Četru pakāpju cikloniskais gaisa filtrs nodrošina tīra gaisa padevi sūknē, kas ir liela priekšrocība, pļaujot garu zāli, slaucot sienu un izmantojot slaucīšanas birsti. Šīs funkcijas noteikti novērtēs īpaši tehniskie eksperti.
Raptor hidrotransportieris tiek galā ar visa veida darbiem, kas saistīti ar zāles kopšanu un nepieciešamā materiāla transportēšanu. Ir iespējams piestiprināt cilindrisko pļaujmašīnu vai mulčētāju, slaucīšanas birsti, sniega lāpstu, kā arī pievienot sēdekli vai piekabi. Adapteru nomaiņa ir ļoti vienkārša un ilgst dažas minūtes.
Hidrostatiskās pārnesumkārbas galvenā priekšrocība ir nepārtraukta pārnesumu un mašīnas virziena maiņa - gan uz priekšu, gan atpakaļgaitā neatkarīgi no motora apgriezieniem. Tādējādi mašīna lieliski pielāgojas apstākļiem un operatora pārvietošanās ātrumam. Pārnesumkārbas diferenciālis nodrošina vieglu mašīnas vadību un manevrētspēju. Turklāt pārnesumkārba ir aprīkota ar automātisko ass bloķēšanu, kas gadījumā, ja viens ritenis izslīd, saspiež un pārnes jaudu uz abiem riteņiem. Pateicoties šai funkcijai, Raptor Hydro spēj pārvietoties ļoti sarežģītā apvidū.
Aprīkojuma piedziņas vienmērīgu iedarbināšanu un tajā pašā laikā ātru apturēšanu nodrošina patentētais centrbēdzes sajūgs ar NORAM-VARI bremzi. Šis risinājums ietekmē piederumu piedziņas ilgo kalpošanas laiku un arī operatora komfortu. Raptor Hydro ir aprīkots ar papildu tvertni, kas palielina kopējo degvielas tvertnes tilpumu līdz 5,9 litriem, kas ievērojami uzlabo tā darbības rādiusu un darba laiku, nepielejot degvielu. Turklāt operatora komfortu uzlabo nepārtraukta augstuma un sānu stūres regulēšana, ergonomiskas sviras ar zemu spiedienu uz rokām un gaisa kameras rokturos, kas novērš mikrovibrācijas. Ērtākam darbam ir iespējams savienot piekabi ar sēdekli vai atsevišķu atsperotu sēdekli. Labāku izbraucamību pa apvidu nodrošina lielie 8 collu riteņi ar zāliena rakstu.
2022. gada vidū dzinējam tika uzstādīts degvielas sūknis un jauni karburatora vārstu pārsegi. VARI panāca maksimālu, abu degvielas tvertņu izmantošanu gan slīpumā, gan arī slīpumā, tādējādi kopējais degvielas tvertnes tilpums bija 5,5 litri. Izturīgs karburatora vārtu pārsegs aizsargā smalko karburatora un regulatora savienojumu smagos darba apstākļos.