Wacker Neuson

Vibrokāja BS68-2/28, Wacker Neuson

Pieejamība: Iepriekšpasūtījums
ID: 2169
Produkta kods: 5100070150

2,647.48€
(Bez PVN: 2,188.00€)

Apmaksas iespējas

Imagem    Imagem

Piegādes iespējas

        Imagem

Specifikācija

Platums: 280 mm
Spiediens: 19 kN
Maks. triecienu skaits: 687 min
Garums: 340 mm
Svars: 64 kg

Preces apraksts

Wacker Neuson divtaktu blietētāji jau sen ir standarti būvniecības nozarē. Tie ir izturīgi, izstrādāti maksimālai produktivitātei, veiktspējai un kalpošanas laikam. Divtaktu blietētājs piedāvā izcilu blīvēšanas veiktspēju un darbības komfortu, kas ir iespaidīgs katru dienu. To darbina WM80c dzinējs, ko īpaši izstrādājis uzņēmums Wacker Neuson, kas, pateicoties tā katalītiskajam neitralizatoram, ir krietni zem visiem izplūdes gāzu standarta ierobežojumiem.

Pateicoties lielajam filtra laukumam, gaisa filtrs nodrošina ļoti uzticamu filtra efektivitāti ar lielu jaudu un tādējādi nepārtraukti augstu dzinēja jaudu.
Gaisa attīrītāja korpuss ir paredzēts, lai, noņemot filtru, netīrumi neiekļūtu gaisa ieplūdes zonā. Tas pasargā dzinēju no netīrumu iekļūšanas apkopes laikā.
Gaisa attīrītāja vāks ir jāatver ar instrumentu: Tam vajadzētu novērst vāka atvēršanu putekļainā būvlaukumā vai to, ka operators varētu pilnībā noņemt filtru, lai strādātu ātrāk. Pieprasot izmantot instrumentu, jānodrošina, lai vibrācijas blietētājs tiktu nogādāts darbnīcā gaisa attīrītāja apkopei.

Vadītāja roktura satvēriena zonā tam ir leņķa forma. Tas nodrošina ergonomisku turēšanu, kas atvieglo plaukstas locītavas.

Tā kā karburators netiek noregulēts, kamēr dzinējs nav uzstādīts vibrācijas blietētājā, tas piedāvā optimālu jaudas, degvielas patēriņa un zemu izmešu attiecību.

Vibrācijas blietētāju var ļoti ērti darbināt, izmantojot tikai vienu sviru. Degvielas krāns ir integrēts svirā. Droseļvārsts tiek automātiski deaktivizēts pie pilnas droseles.

Divtaktu dzinējs ir ļoti izturīgs, un to īpaši izstrādājis uzņēmums Wacker Neuson vibrācijas blietētāju grūtām konstrukcijām. Vienkāršā dzinēja konstrukcija atvieglo apkopi un ietaupa rezerves daļu izmaksas.
Pat sasvērtā stāvoklī 2-taktu dzinējs darbojas pilnībā. Tādā veidā bez problēmām var iedarbināt arī dzinēju, ja vibrokāja ir uz sāniem.

Atsauksmes (0)


Rakstīt atsauksmi